Usługa doładowań telefonów dostępna jest dla Klientów Banku Spółdzielczego w Sokółce z poziomu bankowości internetowej oraz dla wszystkich Klientów w placówkach Banku.
Korzystając z bankowości internetowej Internet Banking można szybko, bezpiecznie i wygodnie doładować telefon na kartę. Wystarczy wybrać kwotę doładowania. Za doładowanie Bank nie pobiera żadnej prowizji.
Usługa doładowania dostępna dla klientów sieci: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Heyah, Cyfrowy Polsat, wRodzinie, Virgin Mobile, nju mobile oraz Lycamobile.
Korzyści:
- szybkość i wygoda – możliwość doładowania konta telefonu o dowolnej porze
- brak dodatkowych opłat i prowizji
- zawsze korzystasz z aktualnych promocji doładowań swojego operatora
Jak doładować konto:
To proste! Wystarczy zalogować się do systemu Internet Banking, wybrać z Menu opcję „Doładowania” i wybrać jedną z możliwości doładowania telefonu do wszystkich operatorów telefonii komórkowych działających na terenie Polski.
System Internet Banking umożliwia dwa sposoby doładowania telefonu na kartę:
- doładowanie jednorazowe – standardowy rodzaj doładowania, w którym każdorazowo podajemy wszystkie dane dotyczące operatora sieci, kwoty zasilenia oraz numeru doładowanego telefonu,
- doładowanie zdefiniowane – w którym tworzymy szablon przyszłych doładowań podając operatora sieci oraz zasilany numer telefonu, a przy realizacji doładowania podajemy już tylko kwotę doładowania.
Telefon zostaje doładowany wybrana kwotą natychmiast po zatwierdzeniu zlecenia.