Usługa doładowań telefonów

Usługa doładowań telefonów dostępna jest dla Klientów Banku Spółdzielczego w Sokółce z poziomu bankowości internetowej oraz dla wszystkich Klientów w placówkach Banku.

Korzystając z bankowości internetowej Internet Banking można szybko, bezpiecznie i wygodnie doładować  telefon na kartę. Wystarczy wybrać kwotę doładowania. Za doładowanie Bank nie pobiera żadnej prowizji.

Usługa doładowania dostępna dla klientów sieci: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Heyah, Cyfrowy Polsat, wRodzinie, Virgin Mobile, nju mobile oraz Lycamobile.

Korzyści:

  • szybkość i wygoda – możliwość doładowania konta telefonu o dowolnej porze
  • brak dodatkowych opłat i prowizji
  • zawsze korzystasz z aktualnych promocji doładowań swojego operatora

Jak doładować konto:

To proste! Wystarczy zalogować się do systemu Internet Banking, wybrać z Menu opcję „Doładowania” i wybrać jedną z możliwości doładowania telefonu do wszystkich operatorów telefonii komórkowych działających na terenie Polski.

System Internet Banking umożliwia dwa sposoby doładowania telefonu na kartę:

  • doładowanie jednorazowe – standardowy rodzaj doładowania, w którym każdorazowo podajemy wszystkie dane dotyczące operatora sieci, kwoty zasilenia oraz numeru doładowanego telefonu,
  • doładowanie zdefiniowane – w którym tworzymy szablon przyszłych doładowań podając operatora sieci oraz zasilany numer telefonu, a przy realizacji doładowania podajemy już tylko kwotę doładowania.

Telefon zostaje doładowany wybrana kwotą natychmiast po zatwierdzeniu zlecenia.

Skip to content