Zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą rozmowy telefonicznej pomiędzy Posiadaczem rachunku rozliczeniowego prowadzonego w Banku Spółdzielczym w Sokółce, a Bankiem.
Wybierając usługę na HASŁO zyskujesz możliwość szybkiego uzyskania informacji o stanie środków, wysokości odsetek i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w naszym Banku.
Cechy i funkcjonalność
- Szybka i dokładna informacja o obrotach na rachunku
- Bezpieczna i prosta w obsłudze usługa
- Wygodny sposób otrzymywania informacji o stanie rachunku
Wystarczy złożyć dyspozycję aktywacji usługi HASŁO w wybranej placówce Banku Spółdzielczego w Sokółce.
Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia HASŁA osobom trzecim. Bank zobowiązuje się do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych.
Po ustaleniu HASŁA możesz uzyskiwać informacje o rachunku przez telefon. Pracownik Banku może odmówić udzielenia informacji , jeżeli podane przez Posiadacza rachunku informacje nie są zgodne z zapisami w dyspozycji.