INTERNET
BANKING - INFORMACJA O USŁUDZE

Internet
Banking – wygoda dla Klientów indywidualnych i Firm
Internet
Banking umożliwia dostęp do rachunków posiadanych w Banku Spółdzielczym
w Sokółce bez konieczności przychodzenia do placówek Banku, bez kolejek,
zbędnych formalności, z dowolnie wybranego miejsca i przez 24 godziny na
dobę.
Internet
Banking działa na komputerach, a także na urządzeniach mobilnych,
takich jak smartfony i tablety. Do tego dedykowany jest specjalny
interfejs mobilny.
Bank udostępnił dla klientów także aplikację mobilną o nazwie „Nasz
Bank”. Dzięki niej dostęp do konta jest jeszcze szybszy i bardziej
wygodny.
Szczegóły dostępne są w instrukcjach użytkownika.

Cechy
i funkcjonalność
-
dostęp
do obsługi rachunku poprzez Internet Banking możliwy jest po podaniu
identyfikatora i hasła znanego tylko Klientowi Banku. Hasło może być
zmieniane przez Klienta w dowolnym momencie.
-
dostęp
do wybranych rachunków
-
przegląd
historii operacji rachunków
-
wykonywanie
przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
-
wykonywanie
przelewów predefiniowanych
-
zlecanie
wykonywania przelewów z przyszłą datą realizacji
-
definiowanie
zleceń stałych - również z indywidualnym harmonogramem
-
zakładanie
i likwidacja lokat terminowych
Operacje
wprowadzane przez Internet Banking są w czasie rzeczywistym rejestrowane w
systemie bankowym na rachunkach Klienta. Podobnie, zmiany wprowadzone na
rachunku Klienta przez Bank, są natychmiast widoczne przy obsłudze poprzez
Internet Banking.
Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach
ochrony przekazu informacji w Internecie.
System informatyczny Banku oddzielony jest od publicznego Internetu
szeregiem "zapór ogniowych" oraz systemem serwerów
komunikacyjnych.
Aktywacja
usługi Internet Banking jest bezpłatna, a przelewy zlecone przez Internet
kosztują tylko 1 zł.
Aby skorzystać z usługi wystarczy złożyć
wniosek w placówce Banku.
Jeśli
chcesz skorzystać z naszej oferty lub o nią zapytać:
|POWRÓT| |